Zondag 5 oktober - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Zondag 5 oktober - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Zondag 5 oktober

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

05 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Benoni

Na een turbulente vlucht ben ik gisteren weer in NL aangekomen. Tijdens de korte vlucht van London naar Adam hebben we met de groep nog een drankje gedaan als afsluiter! Eenmaal bij de bagageband ging het snel, de tassen waren er wonderbaarlijk snel en van iedereen afscheid genomen! Helaas ben ik daar niet zo goed in, dus de eerste tranen kwamen al snel.. Wetende dat papa, mama en Mitchel op me staan te wachten snel door.. Een dikke knuffel en kus stonden op me te wachten! Heerlijk om ze weer te zien en vast te kunnen houden! Niets meer gedronken op Schiphol, maar meteen naar de auto.. Veeeeel te vertellen en voordat ik het door had waren we alweer in Brabant! Met zn 4en gegeten en daarna lekker naar mn eigen huisje.. Meteen het wasmachine aan en douchen! Tamaar en Ramon kwamen s`avonds, heerlijk om ze weer te zien, horen en knuffelen! Een drukke dag, maar voldaan naar mn eigen bedje.. Tegen mn verwachting in, heb ik heerlijk kunnen uitslapen ... De eerste foto`s van reisgenoten zijn al door gestuurd, dus ben benieuwd wat voor plaatjes zij hebben gemaakt van de afgelopen drie weken!
Thuis besef je pas wat je allemaal hebt gedaan en hebt meegemaakt! Een geweldige herinnering om met heel veel plezier op terug te kijken, tnxxx allemaal! En die reünie gaat er zeker komen!