Woensdag 1 oktober - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Woensdag 1 oktober - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 oktober

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

01 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Benoni

Vandaag rijden we richting Kaapstad! We zaten om 7 uur in de bus en we hebben een stop gemaakt bij Oom Samie Se Winkel (een 110 jaar oude winkel met veel leuke souvenirs) Leuk om even rond te kijken in de winkel, maar ook leuk om door het stadje te lopen! Weer terug de bus in, op weg naar de wijnproeverij.. (zoals jullie lezen hadden we nog niet veel gedaan die dag, dus al op tijd aan de wijn) De proeverij was heel kort en bondig, wat mij betreft niet echt een meerwaarde! Gelukkig hoeven we niet al te veel km af te leggen vandaag, want die bus heb ik onderhand wel gezien! Eenmaal in Kaapstad hadden we de mogelijkheid om even rond te lopen om smiddags naar Robben Island te gaan.. lang moeten wachten in de rij om de boot op te kunnen, maar een indrukwekkende excursie! We kregen uitleg van een ex gedetineerde over hoe het er toen de tijd aan toe ging..De cel van Mandela gezien en daarna nog een tour met de bus over het eiland gehad! Omdat we laat terug waren en etenstijd eigenlijk al voorbij was, was iedereen wat kortaf! Omdat de ophaal tijd vd excursie morgen nog niet bekend is, ben ik wat gestrest.. gelukkig hebben we snel Wifi dus het probleem lost zichzelf op! Met zn 4en een hapje gegeten op de hoek vd straat en weer op tijd terug naar het hotel! Moe en voldaan naar bed, morgen Shark Diving op het programma staan!

• 02 Oktober 2014 - 19:43

Kelly:

Jaaaa Ik dacht al wanneer gaat ze toch het water in! Morgen dus! Oewff wat eng. Heeeel Veel plezier. Hopelijk Veel te zien. Dikke kus♡