Vrijdag 26 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 september

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

26 September 2014 | Zuid-Afrika, Benoni

Vrijdag hadden we een heerlijk verzorgd ontbijt door de accomodatie, geroosterd brood, koffie en fruitsapjes (nee, we mogen echt niet klagen) Daarna met een klein groepje door Graaff Reiner gewandeld om historische gebouwen te bezichtigen, we zijn zelfs nog even de kerk in geweest! We hadden maar heel even de tijd, maar het was ruim voldoende.. de bus vertoonde wat mankementen dus we moesten even langs de garage, in de tussentijd zijn we met de hele groep in een souvenir winkeltje geweest.. die vrouw heeft goede zaken gedaan, want iedereen heeft 1 of meerdere dingen gekocht! Haha
Daarna zijn we de bus in gegaan (van half 11 tot 3 uur) om naar het Addo Elephant National parc te gaan! We hebben een gamedrive gedaan met onze 'eigen' truck! 1 olifant gezien (op hele grote afstand) maar wel 2 leeuwen van dichtbij (wowwww, kippenvel), schildpadden, zeebra's, kudu's, red heart beast, giraffes, een jakhals en wrattenzwijnen) Bij een viewpoint mochten we even de bus uit, met gevaar voor eigen leven ;-)
Rond 6 uur waren we op de campingplaats, hebben we de tenten op gezet en rond half 9 gegeten (kip, aardappelen en salades gemaakt door onze Neil) Iedereen op tijd naar bed want we konden wel wat slaap gebruiken! Morgenvroeg weer om 7 uur ontbijt!