Donderdag 25 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Donderdag 25 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Donderdag 25 september

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

25 September 2014 | Zuid-Afrika, Benoni

Vanmorgen waren we allemaal om 5:45 aanwezig voor het ontbijt, we zijn om 6:30 vertrokken richting de grensovergang.. gelukkig ging het bij de grensovergang erg vlot, we zaten weer snel in de bus om de reis verder voort te zetten! Vanaf vandaag zijn we weer in Zuid Afrika.. We hebben vandaag zo goed als de hele dag in de bus gezeten, we hebben maar weinig en vooral korte stops gehad (lunch voor onderweg gekocht en heel af en toe een toiletstop) We zijn uiteindelijk om 20:00 gearriveerd op de plaats van bestemming... pffft wat was iedereen er klaar mee zeg, gigantisch vermoeiend zo'n hele dag rijden! We hebben vandaag 700 km afgelegd.. om de tijd te doden heb ik liedjes gezongen en (kinderachtige) spelletjes gedaan met HJ en Esther.. Rond 6 uur werd er geopperd om een drankje te drinken in de bus, dus we hebben wat biertjes en wijn tevoorschijn gehaald! In eerste instantie zouden we weinig zien van Graaff Reinet maar Neil heeft ruimte gecreëerd om vrijdagochtend nog even deze stad te bezichtigen! Er zijn veel monumentale gebouwen die we graag willen zien.. we moeten er wederom vroeg voor opstaam, mjaa je moet er iets voor over hebben.. Vanavond is er springbok (veel gezien tijdens de reis) voor ons bereid door de kok vd accommodatie, het smaakte naar draadjesvlees, was erg lekker! Sowieso was de maaltijd van vanavond perfect: weer lekker zitten genieten..

• 26 September 2014 - 22:40

Daphne:

Zo! Ik had behoorlijk wat bij te lezen van de afgelopen week!
    Wat zal je genieten als je weer eens écht uit mag slapen zeg! Ben benieuwd wat er de komende dagen allemaal nog op de planning staat! Fijn dat jullie nog even richting het stadje kunnen, hopelijk vallen de busreizen mee..!? Geniet!