Woensdag 24 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Woensdag 24 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Woensdag 24 september

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

24 September 2014 | Zuid-Afrika, Benoni

Vanmorgen mochten we uitslapen, het ontbijt stond om 8:30 voor ons klaar! Na het ontbijt zijn we richting de receptie gelopen om de excursie van vandaag te boeken.. Er was een mogelijkheid om te paard het dorpje te bezoeken, dus ja ik heb me eraan gewaagd.. in het begin was het even spannend, maar het ging me goed af! We hebben een kleuterklas en middelbare school bezocht! Bij de kleuterklas hebben reisgenoten ballonnen uitgedeeld aan de kinderen, wowww wat waren die kinderen blij en enthousiast.. mooi om te zien dat ze blij zijn met zo weinig! Wij waren een attractie voor alle lokale bewoners, iedereen kwam richting de weg om te kijken! Veel foto's gemaakt en met name de kinderen op de middelbare school vonden het super leuk om de foto's terug te zien! Het was ontzettend leuk om een echte gemeenschap te bezoeken, het was niet toeristisch ofzo.. vanmiddag stond er verder niets op de planning dus we zitten nu in het zonnetje op het terras, genieten!

• 24 September 2014 - 18:16

Jolanda :

Super leuk om weer iets te lezen ! (Duurde lang ) Fijn dat het goed gaat doe nog maar lekker genieten. Wij hebben nog genoten van je belletje ! XXXXXXXXXXX

• 24 September 2014 - 19:00

Ellen:

Jeeej eindelijk weer even bij kunnen lezen wat je allemaal hebt meegemaakt, en wauw!!!! Kan nu al niet wachten op je volgende verhaaltje hihi.
    Wat fijn dat jullie nu iets meer luxe hebben dan de eerste week in jullie tentje. Enne paardrijden? Goed bezig hoor!!
    Ook fijn dat je even met papa en mama hebt kunnen bellen

• 24 September 2014 - 19:02

Ellen:

Ben de helft van mijn berichtje kwijt maar geniet van alle mooie ervaring mupke! Heel veel plezier! Knuffel en kus vanuit Gestel!

• 25 September 2014 - 09:46

Jet:

Oh Sil! Wat super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! En zoveel bijzondere dingen doet, dag in dag uit! Altijd bijzonder om de plaatselijke cultuur van zo dichtbij mee te maken! Blijf er lekker van genieten meid! En ik ben heel benieuwd naar je (mentale) foto's die je daar gemaakt hebt! Dikke knuffel!

• 25 September 2014 - 10:01

Thea:

Hee Silvy,
    Wat leuk om dit allemaal weer te lezen van wat je daar doet en ziet.
    Geniet nog van alles en heel veel xxxxx. Thea

• 25 September 2014 - 21:16

Smitsjes:

Tof om te lezen dat je je eigen grenzen ook zo verlegd schat.
    Ik/wij (ikke lekker meer nananananaaa) zijn trots op je!

Dikke kus en tot het volgende verhaaltje maar weer..

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX