Maandag 22 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Maandag 22 september - Reisverslag uit Benoni, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Maandag 22 september

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

22 September 2014 | Zuid-Afrika, Benoni

Vandaar stond om 7:30 het ontbijt voor ons klaar, ook een lunch klaar gemaakt voor onderweg! We hebben een kei mooie wandeling gemaakt over de Drakensbergen, een pittige wandeling maar meer dan de moeite waard! We hebben er 5 uur op gelopen en het was een afstand van totaal 14 km (bergje op, bergje af) Helaas kun je het uitzicht niet vastleggen op foto, maar gelukkig wel in je geheugen.. ik was blij dat we vandaag (eindelijk) een keer fysiek bezig zijn geweest, morgen waarschijnlijk spierpijn, mjaa je moet er wat voor over hebben! Rond 3 uur waren we weer bij de parkeerplaats, waar we opgehaald werden door onze prive chauffeur (luxe) Bij terugkomst op het park hebben we eerst een drankje gekocht en een muntje voor het wasmachine.. samen met Femke onze was in de wasmachine gedaan om daarna te zwemmen! We zijn gewoon vd glijbaan geweest in Zuid Afrika, wie kan dat nou zeggen?! Haha Heerlijk liggen relaxen in het zwembad (met gezelschap van duiven) en daarna douchen, eten en de avond afgesloten met een drankje :-)

• 25 September 2014 - 21:09

Smitsjes:

Aaaaah eindelijk iets actiefs.
    Die busreetblaren is in beweging brengen!

En wat lees ik nu?...? Jij hebt RELAXT aan het zwembad gelegen met DUIVEN?
    Wtf doet die Afrikaanse wind met je? Ik zeg lekkah bezig! Dus we kunnen volgend jaar naar de Efteling om bootjes te varen?

Dikke kus lief

• 26 September 2014 - 09:14

HJ:

Man, wat is het gezellig hier! Silvy weet wel het een en ander van gezelligheid. Top!