Zaterdag 20 september - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 september - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 september

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

20 September 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

We mochten zaterdag uitslapen tot 7:30 uur, we zijn om 8:30 vertrokken naar St. Lucia. Een klein stukje met de bus en gestopt bij een houtmarkt, een leuk souvenir gekocht als aandenken van deze fantastische reis! Sinds een week de eerste keer dat we geen tent hoefde op te zetten, dus iedereen helemaal blij! Ik natuurlijk ook, wat kun je die luxe dan waarderen.. het was een super groot appartement wat we met zn 4en moesten delen! Dus voor het eerst heb ik huisgenoten gehad.. we zijn met de hele groep voor de eerste keer buiten de deur wezen lunchen (lunch niet bereid door Neil) bij een heel leuk klein restaurantje! Ontzettend lekkere broodjes en heerlijke cappuccino gehad, hmmm .. er was buiten de mogelijkheid om met krijtjes op de muur te schrijven, dus deze kans hebben we met beide handen gegrepen.. een creatieve muur achter gelaten in ieder geval! Daarna een boottocht gehad waar we veel nijlpaarden hebben gezien, ze lagen in hele kuddes bij elkaar! Na de boottocht ging iedereen nog naar het strand, omdat het wat kouder was en ik graag papa en mama wilde bellen ben ik terug gegaan naar het appartement.. papa en mama gebeld, was erg fijn om ze even te spreken! Savonds zijn we met de hele groep uiteten geweest bij een goed restaurant, was gezellig met zn allen.. daarna nog een drankje gedaan op onze veranda en redelijk op tijd naar bed!

• 25 September 2014 - 21:02

Smitsjes:

Hey schat,

Wat een dag hè!
    Uitslapen, souvenir gekocht (moet wel heel speciaal zijn want daar ben je normaal niet van),
    Niet meer kamperen, cappuccino, een huis delen met meerdere en nog eens je ouders gesproken.. Pffff heerlijk maar zo moeten niet alle dagen zijn ;)

Ik gun het je allemaal! Ik ga snel de volgende dag lezen... Kusss