Aankomst in Johannesburg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Aankomst in Johannesburg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Aankomst in Johannesburg

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

13 September 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Na een prima vlucht zijn we vanmorgen aangekomen in Johannesburg.. vannacht gelukkig wel een beetje kunnen slapen in het vliegtuig dus met de vermoeidheid valt het mee! We werden opgevangen door onze reisgids, Neil.. een heel leuk, herkenbaar en soms onverstaanbaar nederlands/afrikaans dialect.. Hij is iig heel enthousiast wat maakt dat we de reis goed zijn gestart! Op het vliegveld ook de laatste reisgenoten een hand gegeven, we hebben een groep van 20 personen! Achterin de bus zijn kluisjes waar precies de tassen in passen, maar goed dat ik geen koffer heb meegenomen.. haha
We zijn gestopt bij een winkelcentrum om wat boodschappen te doen en te pinnen! Toen ik probeerde te pinnen bleef de automaat een fout aangeven, pfffftt kreeg het even Afrikaans benauwd! Gelukkig kon ik zolang wat geld van iemand lenen, dus voor nu was het probleem opgelost! Om half 12 kwamen we aan bij de Logde, kleine huisjes rondom een grasveld en in het midden een zwembadje! Het is hier 27 graden en de zon schijnt volop, dus genieten! Net even wat gerommeld om WiFi te regelen, maar het is gelukt! Mn pinpas stond nog op Europa-dekking (terwijl ik hier wel echt voor had gebeld met de ING), dit gelukkig kunnen aanpassen dus als het goed is kan ik vd week ook geld opnemen! Iedereen zit en hangt al rondom het zwembad, dus ik ga me ook ff omkleden en een kijkje nemen!

• 13 September 2014 - 15:34

Helmie :

Hoi Silvy fijn dat de reis goed gegaan is ..
    je krijgt de groeten van oma en veel plezier !
    we blijven je volgen, dat is voor de thuisblijvers ook heel gezellig.
    Nu maar wachten op je berichten .

groetjes van Helmie

• 13 September 2014 - 18:00

Toon:

Hoi Silvy, fijn dat je goed aangekomen. Super dat we het reisverslag kunnen lezen. En nu zo veel mogelijk genieten!!! Veel plezier Meis en mooie foto's maken! Groetjes van Rieky en mij xxx

• 13 September 2014 - 20:22

Thea:

Hee Silvy

Fijn dat je er bent, want een goede vlucht is heel belangrijk. Geniet van alles wat er gebeurt en laat ons er van mee genieten.

Dikke kus Thea