Op Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Op Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Op Schiphol

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

12 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Ja, het is dan eindelijk zover... papa en mama hebben me net afgezet op Schiphol, een dikke knuffel, kus en een paar tranen gingen ermee gepaard! Toen ik mn paspoort in het scanapparaat legde, gaf hij een foutmelding aan.. meteen extra controle bij het loket.. gelukkig mocht ik zo goed als meteen door! Nog even wat laatste dingen gekocht op Schiphol om daarna op zoek te gaan naar de juiste gate.. In een Irish pub wat gedronken en nog even gerookt.. de rookruimte zat vol met bierdrinkende mannen, dus snel gerookt en weer gegaan.. voelde me niet helemaal op mn gemak! Zonder problemen de gate gevonden, door alle controles heen en nu wachten totdat ik mag instappen.. eerst vlieg ik naar London Heathrow om vervolgens vanuit daar naar Johannesburg te vliegen! Ik voel gezonde zenuwen, maar heb ontzettend veel zin om dit avontuur aan te gaan.. Africa here I come!

• 12 September 2014 - 15:39

Petra :

Nou hele goeie reis en met die gezonde zenuwen komt t wel goed! Heeeel veeeel plezier !!

• 12 September 2014 - 18:46

Evelyn:

Heel veel plezier! Ik kijk al uit naar je avonturen:-)