Nog een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Silvy Rooij - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen voor vertrek

Door: Silvy

Blijf op de hoogte en volg Silvy

08 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Op vrijdag 12 september vertrek ik voor 23 dagen naar Zuid-Afrika. Mijn reis begint in Johannesburg en ik eindig in Kaapstad. Er staan veel leuke excursies op de planning en ik verwacht dat ik veel indrukwekkende dingen ga zien en meemaken. Omdat ik deze 3 weken niet bezig wil zijn met mijn telefoon (berichtjes, app-jes etc) houd ik een reisdagboek bij voor degene die willen volgen wat ik doe!
Alle voorbereidingen zijn gedaan, mn inentingen heb ik gehad, alle boodschappen zijn binnen, documenten zijn in orde, nu alleen nog inpakken!
Nog 1 dag werken dan begint mn vakantie, zin in!

  • 09 September 2014 - 02:03

    JC:

    Heel veel plezier!! Je verdient het!!!

  • 09 September 2014 - 06:52

    Petra Kuijpers:

    Heel veel plezier en geniet er maar lekker van! We zullen maar zeggen dat je t verdiend hebt!

  • 09 September 2014 - 08:50

    Lysanne :

    Leuk dat je weer reisverslagen gaat maken! Altijd leuk om te lezen hoe je het hebt. Succes met inpakken schat en dat je maar een fantastische tijd hebt met heel veel leuke, spannende en indrukwekkende momenten! Dikke kus!

  • 09 September 2014 - 09:02

    Jet:

    Lieve Silly,

    Echt super te gek dat je weer zo'n super mooie reis gaat maken! Ik ben best wel een beetje jaloers op je, dus ik ben helemaal blij dat je ons via dit laat weten hoe het daar is! Jij hebt deze reis verdiend en ik wens je super veel plezier!!
    Dikke kus

  • 09 September 2014 - 09:17

    Mitchel:

    Leuk zus, dat we weer kunnen volgen wat je doet en meemaakt daar! Ik zie je vanavond en morgen natuurlijk nog, maar hier wens ik je alvast een hele goede reis en een super vakantie met super leuke en spannende uitstapjes en excursies! Geniet ervan! Xxx

  • 09 September 2014 - 10:51

    Angela:

    Heey lieve sil, super leuk dat we je kunnen volgen!!! Ik wens je een super fijne, te gek gave vakantie :-) geniet ervan!!! Xxx

  • 09 September 2014 - 11:27

    Dinnie:

    Hoppa! De eerste vakantieletters zijn getikt!

    Fijn dat we je zo kunnen volgen en groot gelijk dat je je telefoonstress-gebruik minimaliseert op deze manier! Vandaag lekker je laatste dagje werken en dan alle remmen los.. Ik zie je nog dus wens je nu nog geen fijne vakantie... daar moeten we eerst op proosten.. jip & janneke style dan..

    Dikke kus van ons

  • 09 September 2014 - 11:53

    Karen:

    hee sil! echt super gaaf! maak er wat moois van! ben benieuwd naar je verhalen.
    have fun!! xxx

  • 09 September 2014 - 19:40

    Jolanda:

    Super dat je weer een mooie reis gaat maken !Je hebt het weer verdiend na al dat harde werken . Fijn dat we het toch weer kunnen lezen (zijn we er toch een beetje bij ) .Veel plezier en veel genieten !! En hele fijne vakantie XXXXXXXXXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Zuid Afrika 2014

Van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2014

Wist je dat? deel 2

05 Oktober 2014

Wist je dat? deel 1

05 Oktober 2014

Zondag 5 oktober

04 Oktober 2014

zaterdag 4 oktober

03 Oktober 2014

Vrijdag 3 oktober
Silvy

Vrijdag 12 september van Adam naar Johannesburg & op Zaterdag 4 oktober van Kaapstad naar Adam! :)

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 7333

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 04 Oktober 2014

Zuid Afrika 2014

Landen bezocht: